woensdag 23 februari 2011

Vrouwen op zoek naar spirituele ontwikkeling.


 Eerder heb ik een blogje geschreven over vrouwen en vrijmetselarij en dat er voor ieder wat wils is.Zo ook dus voor vrouwen die onderling, met elkaar in vertrouwelijkheid zoeken naar geestelijke en spirituele ontwikkeling. Het gedachtegoed en de methode van Orde van Weefster vertoont grote gelijkenis met die van de Orde van Vrijmetselaren. De symboliek is anders. Gebruiken wij de Bouwsymboliek, de Weefsters gebruiken het Weefgetouw als symboliek. 
Vandaag kreeg ik een mailtje vanuit Hengelo met het verzoek om op mijn blog aan te kondigen dat de Weefster een avond voor belangstellenden op 9 maart houden.  Natuurlijk plaats ik die oproep en beveel het graag aan aan mijn vrouwelijke lezers.


Vrouwen op zoek naar geestelijke en spirituele ontplooiing. Zoeken naar antwoorden op diepere levensvragen.


Loge Sciviam nodigt U uit voor een avond voor belangstellenden.       
        
                     9 Maart 2011
Waar:
Krabbenbosweg 47B te Hengelo
aanvang: 19.30 uur.


Informatie en aanmelden bij:
Richtje van der Kamp
074-2420757  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten